Mardröm

Vet inte om det kan ha berott på att jag är sjuk, för då brukar jag drömma mardrömmar, men detta var inte alls kul.
Jag drömde att vi skulle till Grekland med vår nya klass. Den enda jag kände var Sandra, och vi kände inte en enda av de andra. Min mamma var lärare tillsammans med min gamla lärare Pia, förövrigt.

Iallafall, när vi kom fram så fanns det massa små rum, 3 personer i varje fick plats, och Sandra valde att sova i samma rum som två helt okända personer :P Så jag fick sova ute i korridoren, för ingen ville ha mig i sitt rum.
Sen fortsatte mobbningen, och ingen tyckte om mig.


Så vaknade jag, och somnade om, i hopp om något finare att drömma om.

Men inte. Då drömde jag om samma resa, men jag var inte med i den. Men då blev alla tjejer mördade av alla killar.

Så nu vill jag bara hem till Skara och bli frisk. Bussen går 17.40 så då drar jag! ;P

Kommentarer
Postat av: Amanda Livh

Haha jaa. ;)

Joo lite blickar fick vi v'l allt. & av någon anledning mer killar än vanligt runt oss. Hahaha. :P

Tack. :)

2009-05-06 @ 18:52:27
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0