Ont

Nej nu orkar inte jag mer. Det är inte ofta jag blir sjuk, men efter denna natten som var så vill jag gå och dö typ!
Somnade tidigt, för jag mådde sjukt illa. Vaknade halv 1 av att Vincent skrek som fan, och det var droppen. Jag ska INTE ha barn. Jag kommer inte tycka det är kul. Jag måste få sova om nätterna. Jag tar hand om Alex och Peters barn isåfall, men egna ska jag fan inte ha!

Så där låg jag till typ 4, vred och vände och var kokhet och hade ont i hals, huvud och mådde illa, visste om att min mobil kommer slå på alarmet om 3 timmar och kände inte alls för... något!

Nu är det väl bättre. Tyst här i lägenheten i Göteborg, men har fortfarande ont i halsen. Jätteont. Och jag orkar inte mer.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0