seg dag

Bra kväll igår. Jättekul utekväll i Skara med lagom mycket folk på dansgolvet och bra musik!
Denna dag har dock varit superseg. Legat i soffan typ hela tiden. Erik, Orela och Kristoffer kom förbi och åt, och då fick jag iskaffe som min bror gjorde. Kanoners! Han är allt bra påhittig den där brodern.
Vi kom på att jag ska bli deras reseptionist i studion. Och jag ska hjälpa till där i sommar så jag har något att göra, nu när jag inte har något sommarjobb.
Jag ska kanske gå med dom till stan i natt och kolla på MV´s sista sjungning för detta året.
Idag är ingen vanlig dag. Det är morsdag, dock är inte min mor hemma eftersom att de är i Ukraina. Dock lär ju min syster bli bortskämd då det är morsdag OCH hennes och peters bröllopsdag, så congrats!

Vill så himlans mycket åka iväg nu. Sitta på flygplanet, känna pirret i magen av att Snart är vi framme i Gümbet.
Komma med bilen upp från kullen och se Bodrums borg i månljuset...mmmm jag längtar!

Nej, vad gör man om det är en humla i tv-rummet? Jag är livrädd. Har dragit för drapperierna som hänger mellan tv-rummet och hallen för att humlan inte ska kunna äta upp mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0