Israel, Turkiet och Sverige får mina poäng

Jag har kollat igenom alla kvällens länder som är med i Eurovision och tänkte skriva vilka jag tror går vidare, både tror och vill själv, för många är bara enligt min egna smak.


Montenegro - Det är alltid en discoblenga som går vidare. Så där bra.

Belgium - nu röstar ju alla Elvis-fans, och dom är ju förmodligen asmånga

Armenien - Den är cool. Och helt olik alla andra. (Jag tycker den låter turkisk och sån musik gillar jag)

Switzerland - Inte en chans att jag kan stava till det på svenska, men bra låt! Vet inte om folk kommer rösta på den dock, pga. att det inte är slager.

Turkiet - HEJA! :D Åh jag gillar den!

Israel - KUNG! Dom är så starka. Visar att två från olika religioner och regioner faktiskt kan samarbeta och vara vänner. Jag tycker det är fint av dem av våga!

Sverige - Vill vill vill att hon ska gå vidare, men tror inte det.

Finland - Vet inte varför folk tycker den är så bra, jag gillar den inte, men den går säkert vidare. Alla länder i Norden är omtyckta utom Sverige så......

Malta - går vidare för att hon är .... "kraftig" men låten är tråkig.(eller så går den INTE vidare pga. kroppsstorleken hmm...)



Jag skäms över Europa om dessa går vidare :

Andorra - Äh fy fan vilken tråkigt låt!

Island - Också skittråkig. Klara inte av sådanna låtar. TRÅK!

Rumänien - Denna får röster av alla kåta killar som gillar korta kjolar. BLÄ (går förmodligen vidare)

Portugal - haha ! Detta var dåligt. Urs

De länder jag inte skrev om gillar jag inte eller så är dom Blank för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0