Herrejäflar

Ja igår gick ju så inte som jag hade tänkt mig. Hade tänkt att inte dricka så mycket eftersom att jag och Elvira ska ut ikväll också, men när de började hälla i mer vin i mitt glas så gick det ju snett.... :P Sen fick jag sitta ifram i taxin igen, som vanligt! Ja och där började jag prata om att jag alltid pratar och frågar ut taxichaufförer, med taxichauffören. Men jag gissade iallafall rätt på hans ålder, 28! hahahaha :P Det gjorde min kväll.

Sen drog vi in på Olins.... och jag dansade bugg! HAHAHA! HAHAHAHA! Jag kan inte sluta skratta när jag tänker på det. Jag hatar dansband, men var och kollade på det iallafall. Det var ju ändå Zekes, och dom var inte så dåliga som alla andra dansband.
Seeenn....... stog jag och pratade med min gamla lärares son, och sa att hans pappa var min favolärare i typ en kvart.
SEEEEN var jag groupie också... herregud.... det skäms jag över :P hhahahahaha, men lite kul var det. hahaha jag fick t.o.m gå in efter stängning för vakterna.... groupiiiiiii! HAHAHA
Sen blev det efterfest och jag satt och sa en killes namn och avslutade det alltid : .... med Z:aaaaaaa! Tror jag iallafall. Annars drömde jag det... .hoppas jag drömde :P

Sprang hem igenom kalla mörka Skara vid 4, och somna som en stock direkt när jag kom hem.
Trodde jag skulle banga utgång förut för shiiit vad sleten jag var. Men efter en kall dusch mår jag kanon och är taggad. Elvira skrev: ta på dig högklackat.... attans... jag som tänkte ta mina heeelt platta stövlar :P

Jaja, ska dra mot bussen om en stund. Pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0