Käääääss

Just nu kände jag mig skit kass :P haha!
Skulle sätta mig och göra mina egna källor till källförteckningen, men när jag kollade på det förra arbetet så är det skitbra gjort. Joanna har verkligen ansträngt sig. :P Jag fattar inte vart hon ens fått alla ord och grejer ifrån. Så jag har mailat henne och bett om att hon ska få hjälpa mig förklara på måndag.

Innan måndag blir det myyyyyyshelg i Göteborg!
Jag och Elvira åker till Göteborg vid 17, och om vi orkar och hinner så kanske vi tar oss till Jul på Liseberg. Jag är jättesugen på det! Det är så otroligt mysigt, om det inte regnar då :P
Sen ska vi ut på stan på lördag. Elvira ska kolla efter någon partyklädsel, själv är jag faaattig så jag ska bara köpa julklappar. Jag vet vad jag ska köpa till alla, nästan alla iallafall, så jag hoppas jag kan köpa klart allt så jag slipper tänka på det det, och slippa tänka på att pengarna ska räcka.
Sen blir det middag, tacos hos Anne, med oss 3, Alexandra, Amelie och en till förmodligen, förfest och sen utgång, om de gamla orkar ;)

På söndag kommer vi vara bakis :P hahahaha! och jag stannar i Göteborg (om jag får ;)) för jag ska träffa gruppen på måndag. Det är typ bara 3 veckor kvar innan vi ska vara klara. Det gör mig nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0