Om jag bara hade motivation

Jag har precis fått motivation till att skriva på c-uppsatsen men jag har ingen motivation till att gå till klippbaren och beställa klipptid.Jag har för det första egentligen inte råd. Och för det andra.... jag vill bara ha en frisör, jag blir alltid nöjd när hon klippt och färgat mitt hår, men om det inte är hon som står i kassan så blir det : "ja jag har tid då, går det bra?" Och jag kan inte säga nej! :P Därför ska jag tvinga min syster ringa och boka åt mig, även om jag är 99.9 % säker på att hon kommer säga nej.

Och imorgon ska jag köpa blåbärssoppa. Fy fan vad gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men RIN SJÄLV. ;)

2009-11-25 @ 22:22:30
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0