Omvända tankar

Har sovit påtok för länge de senaste dagarna. Men jag har haft svårt att somna också... tre nätter i rad har jag somnat runt 5 och vaknat lite över 11.... det är inte roligt.

Iallafall så har jag fått lugna ner mig och tänkt igenom alla positiva saker med jul iår, istället med en negativ som var : att det inte är som alla andra jular.
Det jag totalt har glömt är att Mia och Håkans hus ligger på "landet/i skogen" i ett litet rött hus. (rött både ute och inne :P) så vi ska fira jul i tomtens hus! Hur mer jul kan det inte bli.
Det 25 dec ska vi förhoppningsvis vara här och då hoppas jag alla sover över som de istället brukar göra på jul.

bra. ovärt inlägg men........

nu ska jag klä på mig och ut på stan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag vet det. :P Men du kan ju inte sitta när du är 30 & be din syster ringa till din frisör. ;) Haha

Men vet du vad du kan göra. När du går in & ska boka tid & säger du: Hej jag skulle vilja kolla om Bea har någon ledig tid snart...

2009-11-26 @ 15:03:16
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0