sneeella

Jag vill verkligen kunna sova inatt. Har som sagt inte sovit bra detta vecka , alls. Har somnat vid 5 och vaknat sent. Så nu ska jag fan ta och somna tidigt och gå upp tidigt. Jag ska gå och kolla på Op och Dq när de sjunger i kyrkan (adventsfirande, been there, done that, miss iiiit ;)). Om jag nu kommer upp :P

Och nu ser jag verkligen fram emot helgen. Vi får se om jag och Elvira tar oss till Jul på Liseberg, beror på ork och väder. :) Sen så blir det julklapps och kläshopping på lördag morgon och halv 7 drar vi till Anne och käkar tacos, förfestar och sen drar vi ut :) KANON


(måste börja ta mer kort. Är inte lika kul att se gamla bilder, eller lära inlägg utan bild alls :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0