Tralalala

Gud vilket väder. Göteborg har blivit bombat av ett regnmoln. Gick med Alex och Vincent en bit, och när jag kom tillbaka hem så rann det från hakan, håret, jackan osv. Jag var dyngsur. haha! Men nu är jag torr och gla, har suttit och letat en massa info här på internet, till c-uppsatsen, även skickat iväg lite frågor (enkätundersökning) till folk via mailen och hoppas att många svarar. Mami är min första räddare :) Hon svarade jättesnabbt ;) hehe

Skulle egentligen åkt hem imorse men vi fick en tid med vår handledare kl. 11 imorgon så jag åker hem imorgonkväll istället. Yes, en till natt med Vincent..... han dras till mig om nätterna, så det slutar alltid med att jag ligger på kanten, i fotändan, och Vincent ligger på heeeeela min huvudkudde.... snällt. Det ska jag komma ihåg... :P

Hoppas pappa kommer ihåg att jag vill ha tacos imorgon kväll. Moahaha! Blir även, förmodligen, Idolmys med tjejerna, men det kan inte stoppa tacosätande med mina föräldrar ;)

SHIT! för en timme sedan var det ganska ljust(även om det regnar) men nu, 15,45 är det nästan kolsvart här.
Ja, hade det varit snö istället för regn, och man hade haft en kille så hade det varit riktigt romantiskt... :P
Jag vill ha juuuuuuuuuuuul nuuuuuuu!
Men först utgång med Elvira på lördag (någon som vill med? :)) och sen utgång med Elvira IGEN, helgen efter. Då också med Alexandra, Anne, Amelie + vän, och innan blir det mat och mysförfest! HÄRLIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0