Undrar...

Jag undrar hur det känns att sova... låg och tänkte på det innan jag skulle somna igår men det går ju inte veta, eftersom att man inte tänker när man sover.... knääppt.

Nu ska vi snart iväg till marknaden, köpa lite grejer, och sen blir det cirkus. Ska bli spännande. Sist jag var på rysk cirkus var när jag var ca 6, men kommer ihåg hur jävla coolt det var. Det är ju någon av världens bästa. Ska ta en massa kort.

Sen åker studentera hem till Sverige, och jag Orela och mamma fortsätter vår resa, först till mammas vän Larissa, och imorgon till Moskva, för att därifrån åka till Ukraina.

Bra att jag har bloggen. Vi har gjort så sjukt mycket på bara 2-3 dagar så nu kan jag komma ihåg genom att läsa här.

Showen igår var skitcool föresten :)


Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0