Annat...

Jag kollade igenom min almanacka, och hur fan kan Sibylla ha namnsdag? Seriöst? Vem fan heter Sibylla?!

Annars hade vi en introduktion om C-uppsatsen och jag ser fram emot det skitmycket. Att skriva den alltså.
Det enda är att jag inte hittar någon information om det jag ska skriva om. Får Skriva Joanna och fråga.

Det jag längtar till nu är Göteborgshelgen med Axel och Linnea. Ska bli mys med fika, shopping och skräck!


Now I can breathe, I can dance, I can run amok
You think I'm cruel but you know that Im right

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag längtar också till göteborgshelgen!!!

och förresten Sibylla det finns faktiskt drottningar som heter det.. haha, jag kommer ihåg att jag också har tänkt: vem heter Sibylla? hur kan man vilja heta det? men när jag höll på och skrev om typ kungafamiljen så var det någon som hete det ialla fall,haha onödigt att veta men :p

2009-10-05 @ 21:59:23
Postat av: Alina

haha precis samma sak sa min kompis Joanna till mig, om att det fanns en drottning som hette så :)

Men jag har aldrig hört att någon annan, vanlig person heter så ;P haha!



2009-10-06 @ 14:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0