Det är sjukt...

Fan. Jag ligger här i pyamasbyxor och kollar på The Hills och det känns verkligen som att jag inte gjort något idag, annat än legat framför tv'n/datorn. Men! Jag har ju faktiskt varit i Göteborg idag. Känns inte som det.
Just nu väntar jag på att min mamma ska komma hem så vi kan äta. Pappa jobbar natt så inatt får jag sova i mamma och pappas sköna säng.
Påtal om The Hills så visar dom den andra säsongen just nu, vilket jag har sett ungefär 1000 gånger, men FAN vad bra vänner Heidi och Lauren var. De sa verkligen rätt saker för att göra varandra på bra humör när de varit med om något tråkigt.
Påtal om något annat så vill jag verkligen se filmen Fame nu! Alex kom med förslaget att vi skulle ta med mamma och kolla på den på bio, vilket jag är på! Så det får bli att gå flera gånger om mina vänner också ska gå :)

KÖSS

 
Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VIIIILL! haha



& jag kollade själv på den här bilden för inte så länge sen. vad jag såg ut. Tycker själv jag har förändrats en del på inte så länge. haha

2009-10-05 @ 22:45:00
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0