Dyra planer

Åh. Jag har en massa planerat inför de kommande veckorna. Och allt kostar en massa. På torsdag åker vi till Frida i Jönköping. Ska bli galet kul att få träffa henne! Sen åker jag direkt ner till Göteborg över helgen och myser med Juels och tvillingarna. Skräck = billigt. Måste ha en ny hel jacka = dyrt. Sen ska Papi, Håkan, Axel och jag på Hockey på onsdag. Äntligen! Där tackar jag gud för att jag har världens bästa pappa, som betalar allt ;) Och världens bästa faster för att hon alltid fixar gottepåsar till mig och Axel. (Man går seriöst upp typ 5 kilo bara den dagen. Börjar med pizza, och sen är påsens innehåll: chips, godis,dricka osv) heehheehe
Veckan efter det åker jag till Ryssland. Där ryker en massa pengar. Plus att jag vill ha en pälsmössa. Det är dyrt.
Sen fyller Vincent år och jag ska köpa en massa grejer. Måste komma ihåg att fråga Alex vad han (de) vill ha.
Seeen ska Jag Alex Elvira och förhoppningsvis Ann, kanske någon mer, ut i Göteborg. Fasen vad kul! :D
Så julklappar, gott folk i min närhet, lär ni ju inte få. :P haha

(jag kanske borde satsa på min affäridé jag hade i 9an.... Jag skulle göra så hemmafilmkvällen fick mer av en biomyskväll. Jag skulle sjunga den där melodin som alltid kommer innan filmen startar på bion. Och ta betalt för det.... fan vad jag ångrar att jag skrev det här nu, fan vad löjligt, men jäääää. Jag är rätt ovärd.)

Annars. Jag måste möblera om. (samtidigt städa och dammsuga) Jag har sovit skitdåligt det sista, och kan tänka mig att det startade strax efter att jag möblerade om sist....)

Ska upp runt 7 imorgon. Mot Göteborg it is.

Säg till om ni vill hitta på något... :D Im up for anythinG! (bara jag slipper studa) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0