Förbannar svenska folket...

Om (som jag tyvärr tror) Camilla i Idol går vidare så förbannar jag svenska folket och funderar starkt på att byta medborgarskap! Nu har jag ett till skäl till att flytta från detta land med förvirrade och tondöva människor.
Jag är förbannad över att juryn gav henne ett wildcard, och jag tror att Anders, Laila och Andreas sitter och gråter där borta nu, för att dom också ångrar sig. Dumma dumma dom! "Dumma dumma oss" tänker dom nog.

Nej jag blev så arg först, bara för att hon gick vidare, för hon har varit kass hela tiden. Men när hon förstörde DEN heliga låten... ooooh jag ryser av ilska fortfarande....
Därför valde jag att gå upp till mitt rum och lyssna på lite musik, skriva ut min ilska här och sen söva.
Ska till systemet och Ica imorgon, och det första stänger ju så jävla tidigt så det är bra att vara uppe i tid.

Woho! Bu för svenska shlager/kareokefolket! (Och då gillar jag ändå melodifestivalen/schlager men hon lyckades få mig att spy på det ungefär! Heja dig din kassa tönt)

Synd. Fanns liksom 3 favoriter som inte fick chansen att gå vidare. Sur-Alina. Det är jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0