Hehe typiskt :P

Igår gick vi till skolan för att prata lite med Bengt. Och vilken tur att vi gjorde det. Vi hade nämligen missförstått uppgiften vi fått (vi har en specialuppgift till början av november, så vi har inte riktigt börjat med c-upppsatsen)
Men texten vi hade skrivit, på 9 sidor, är inget bortkastat, det kommer vi använda i vår c-uppsats istället. Skitbra!
Men specialuppgiften blir nog ganska enkel. Jag har inte börja skriva fören ikväll, eller imorgon, när jag är hemma i Skara, för det mesta står i min bok. Hittar typ inget om det på internet (som vanligt) Plus att jag tror att våra andra arbeten faktiskt kan vara till stor hjälp :) Och de har jag på min dator som också är hemma i Skara.

Annars... Sitter i gästrummet. Pappa kollar på tv och Orela springer efter Vincent.
JAG var personen som fick sitta uppe med en klarvaken Vincent inatt. Han vaknade vid 4. Då vaknade ju så klart jag och Alex också. Kl. 6 får Alex nog, så hon vänder ryggen mot, och somnar. Kvar sitter jag med en klarvaken tjockis som sitter och pratar och pekar. Där sitter jag i 20 min... tills han attakerar mig med en superstor och glad kram. DÅ tar jag chansen och lägger honom åt sidan, och då somnade han direkt! Fy fan vad jag är bra!

Blir nog kvar i Göteborg till kl. 20 ikväll. Sen åker vi hem till Skära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0