high five

Det har kännts så bra sen studenten eftersom att jag började läsa direkt. Jag har sagt då och då att jag ångrar att jag började läsa direkt efter studenten, men det är både och. Det är negativt eftersom att jag redan var trött på att studera... men så positivt för att man kom igång direkt. Och nu ligger jag här och tänker på hur mycket jag trivs med min kurs och dom jag läser med.... men det gör jag inte länge till... I februari är hela kusen klar, då har jag skrivit C-uppsats och oponerat. Vad ska jag göra då? Jag vet att jag verkligen vill ta det där körkortet. Det ska jag göra. Men jag vill jobba. Blö. Börja söka jobb liksom. Jag har inte tålamod till det :P Mamma får hjälpa mig. Men jag får sluta tänka på det. Det är ändå 4 månader kvar (haha gud vad lite!) Jag får se till att verkligen jobba hårt på denna C-uppsats. Satsar på Högst betyg eftersom att jag och Joanna lyckats med det alla andra gånger hitills (aa förutom sista vetenskapsteoretiska arbetet då :P) Och så ser jag fram emot en massa mys i höst/vinter. Närmast är som sagt helghäng i Göteborg med Linnea Axel och skrääääck ;)Då ska jag samtidigt kolla in den jackan jag tyckte väldigt mycket om på BikBok. Skooor måste jag ha också..det är såååå tråkigt att köpa!  Av och på. Av och på. Av och på. Fan. Skor. Urs!
(Amanda, förlåt, vet att skor är heliga för dig. För mig är dom gjorda av djävulen :P)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Neee Alina nu krossar du mitt hjärta. Gjorda av djävulen. Hahaha Dom är snarare gjorda av ängeln. ;)

2009-10-09 @ 22:09:48
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0