Kär!

Jag vill ha!
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=193083&qProductColorId=80&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=30&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
Gick inte att kopiera bilden så jag lägger länken här för att kunna hitta den sen. Jag har alltid velat ha en hatt sedan jag tappade bort min ÄLSKADE hatt jag fick i julklapp för många år sen, från Carlings. Har dock inte hittat någon som verkligen veerkligen föll mig i smaken, fören nu! Gillar iförsig inte att det är skrift över precis hela hatten men annars.. perfekt. Skulle kunna tänka mig att betala så mycket pengar, nu när jag sparat lite, och bara jag inte tappar bort denna också! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0