Långhelg

I onsdags tog jag och Sandra buss/tåg till Frida i Jönköping och det var skitkul att träffa henne igen, eftersom att det var jättejängesen jag såg henne :) Även jättekul att se att hon bor bra, har det jättebra och har hittat många trevliga vänner. Vi hade en trevligt tjejförfest och sen gick vi till ett ställe som hette Kaj. Som vanligt hade jag kebab i hela ansiktet efter nattmaten och som vaanligt så pratade jag oavbrutet med den stakars taxichauffören. :P Det måste jag sluta med!

På morgonen gick vi och åt sallad och jag och Sandra satt kvar när de andra gick till skolan.
Åkte vid 3 till Göteborg och här är jag nu.
Igår kollade vi på idol och käkade supergoda hemmagjorda hamburgare. Jag, Alexandra, Peter, Vincent, Axel, Linnea, Erik och Orela. :) Sen kollade vi på en konstigt skräckfilm och sen sömna vi.

Idag har vi varit på stan, jag, Axel, Linnea och Aron. Och Aron ska jag ta med mig ut och shoppa med igen! haha!
Jag köpte en blond peruk (som jag ser asfet ut i) och en flint, och jag köpte även en ny jacka :) Det var när jag skulle välja den som Aron hjälpte till. Han sa vilken färg som var snyggare, och att han tyckte den passade min stil och att S var bättre än M, eftersom att jag är så liten :P hahaha! Men skitbra!

Nu ska vi spela lite kort, jag Axel Linnea och Alex, tills kvällmaten är serverad. Indisk kycklingmojs, muums!
Sen blir det skräckfilm och massa onyttigt!

Puss


Aron Amelie Orela och jag. Alex tog kort på hela gänget igår vid bordet, men har inte lagt ut det på datorn än så det kommer i en snar framtid (om jag tjatar mycket på henne :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0