ödmjuk

Idag kände jag mig ödmjuk. Efter lunch med papi bakade jag en kladdkaka som jag sen tog med till killarna i studion. DÅ kände jag mig supersnäll :) haha! Men då! Då hånar dom "The Hills Partyt"!!! Jävla Rickard :P haha
Det kommer va cooolaste partyt :P :D

Imorgon åker jag till Göteborg och pratar med gruppen och får föreläsare. Ska bli intressant, för då väljer vi nog vad vi ska skriva om, specifikt, i c-uppsatsen. Kommit en bra bit på vägen har vi iallafall kommit, gillar min grupp :) Sen stannar jag hos fam. Juel över natten för att på tisdag sitta barnvakt (med min far) för vår kramis Vincent. Jag blir lite beroende av honom tror jag. De två första veckorna när skolan börjat var det väldigt mycket, så jag var hos Peter och Alex väldigt mycket, och fick då sova med Vincent. Även om jag vill ta livet av mig själv när han väcker en mitt i natten, så är han ändå bäst när man tänker på det efteråt ;) Han är min bästis :)
(Och nej, verkligen inga klockor som tickar :P)

Nej, nu ska jag kolla på Ensam mamma söker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHA & nej inga klockor som tickar. Nu ska jag kolla på ensam mamma söker. :P hahahahaha förlåt men tyckte det var lite kul. :P

2009-10-11 @ 21:20:12
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ne men jag mena bara att du skrev inga klockor som tickar & direkt efter att du skulle kolla på ensam mamma söker. :P



jag kollar inte på sån skit. ;)

2009-10-12 @ 17:21:23
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0