Orolig...

haha har precis gjort en beställning via internet för första gången... fan jag blev nervös... Tänk om jag tog fel sak... fel storlek... om de luras... hahaha :P Jag brukar ha otur när det gället sånt.
Som när jag och Amanda pratade om dålig hy. Jag sa det att jag inte har haft dålig hy på jättelänge. Eller det var iallafall jättelängesen som jag hade en finne. Och vad tror ni inte jag har idag! En skitstor på hakan. Och det gör skitont!

Kom på att jag glömde skriva om gårdagen. Hur mysigt som helst. Jag och Amanda slappa hela dagen. Men sen fick vi sällskap av Johanna resten av kvällen och så tog vi och lagade supergod mat. mums. Och sen åkte Camilla ur Idol! Jag har nog aldrig sett Amanda så lycklig ;P Hon hoppade och skrek och slängde med armarna upp i luften. Däremot vilken stjärna Reza är! Efter Eddie är hon min favis. Alla andra är kassa.
Och sen hade jag oturen att dra fel lapp när vi skulle lotta om vem som skulle vara vem på Halloween (Ja, vi ska klä ut oss till en trio) och jag fick inte den jag endast ville ha.... fast sen fick jag det ändå, för jag och Amanda bytte ;D hehehehehehehehehehe
Ska bli skitkul! Vi kommer lätt vara snyggast, och vad vi kommer ta kort!
Måste till Buttericks på onsdag när jag ändå är i Göteborg.

Nu ska jag vidare och duscha. Och sen städa. Och sen försöka orka ta en promenad. hehe

LatAlina 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaa lycklig blev jag allt. ;)

2009-10-18 @ 16:28:12
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0