Promenad

Jag har klätt på mig och tänkt göra något annat än att kolla på MTV eller skriva på arbetet. Gå ut och gå, det är fint väder, och jag gillar när det är lite småkallt så man gosa ner sig i en stor halsduk.
När jag kommer tillbaka ska jag nog göra någon spelista på mp3n. Jag vill inte ta bort några låtar från den eftersom att alla är så bra, eller betyder något, men väldigt många är såna låtar som jag totalt har tröttnat på, så jag går och byter låt mer än vad jag lyssnar på skiten :P

Just nu önskar jag mig en sån där vän som bor rakt över som man bara vet att man har där. En som man kan gå på promenader med varje dag.


Kommentarer
Postat av: amanda Livh

Det var så sjukt skönt väder idag. När jag var ute med Aqila ville jag typ inte gå in. :P & det är ovanligt. Fast det hade vart bättre om man inte haft en dragandes hund efter sig. Eller aa före sig. :P

2009-10-10 @ 18:04:13
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0