Shööppa!

Åh jag kommer på mer och mer saker jag vill köpa när Jag och tvillingarna åker till Götet.
Borde skriva ner, så jag kommer ihåg, för jag är glömskt... för jag glömde att tipsa er om att aaaaldrig låta mig kolla bussar eller liknande, för då kan det inte gå annat än dåligt. :P

Jag vill iallafall ha en massa stora ringar, har två i silver alltså bör jag köpa någon guld? (Jag måste ta ringmått också, glöm inte dummer)(hihi lite kul att jag skriva till mig själv ;)) och så vill jag ha ett par till svarta jeans i en eller två storlekar mindre än de jag har. (fööör stora till stora tröjor) Jacka och skoooor. Ska kolla efter skor på däätorn nu. Kolla kolla och hitta de absolut rätta.


Kommentarer
Postat av: amanda Livh

Jag kommer mer än gärna. Tror kalaset blir klart ganska tidigt för dom kommer på eftermiddagen eller något. :) men jag hör av mig.

2009-10-09 @ 21:58:14
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0