Sitter här och skriver...

Jag sov till nästan 12 idag. Bara för att jag visste jag var tvungen att skriva på arbetet idag. Får lite småångest när jag ska börja skriva, för jag har ingen motivation till det. Sen brukar jag ha lätt för att skriva arbeten, men nu det sista så har jag haft svårt för att veta vad jag ska skriva och blir orolig för att det ska vara dåligt gjort :/
Men jag skriver på. :)

Åh längtar till 5 november nu. Då åker jag med mamma och hennes studenter till Ryssland, St.Petersburg och Ukraina, Krim. Ska bli trevligt. Blev ännu mer sugen på att åka nu när Orela ska med också :) Skitkul att Mamma sitter och planerar utgång i St.Petersburg, på ett ställe med 6 våningar osv. ;)

Jäjä tillbaka till skrivningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0