Skulle ha spelat..

Jag trodde att det skulle bli 1-0 till Danmark. Hade säkert vunnit massa pengar om jag hade spelat :P
Nej men, tråkigt att Sverige förlorade. Tycker dock att det är onödigt att va så hård mot Lagerbäck. Han har gjort sitt jobb, gör det bättre själv jävla idioter säger jag till de som säget att han bör avgå. Onödigt! Han är kanoner.

Blev en myskväll framför fotbollen med Amanda och Orela. :)
Nu är jag ensammer... men har en massa i framtiden jag ser fram emot nu.  Eller ja, inte framtiden framtiden, utan tex Hockey (HV71) i slutet av oktober.

Imorgon tar jag nog och åker till Göteborg, så jag slipper sova själv en natt till. Kanske t.o.m bakar kladdkaka till killarna i studion... kristoffer bad om det ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0