Snart är det dags för freedagsmyys

Tog en sväng på stan förut, kollade runt i alla ****affärer för att hitta en bra present till Vincent som fyller år den 12 november, och som har kalas den 14. Jag hatar att köpa presenter, just det jag har köpt kan precis hur många som helst ha köpt också.... vilket gör mig orolig... Men nöjd ändå, hoppas dom byter bort de andras isåfall, för min present är så "fint gjord(a)". hehe svårt att skriva om det, vet inte om min syster läser denna blogg :/ :P
Iallafall, är ju fattig också men jag struntar i att köpa skor, så köpte jag lite dyrare till Vicce. Ska kolla i Göteborg också på måndag, för jag vill köpa en till sak (som hör ihop med det andra jag köpt) men hittade inget bra i Skara. haha jag vill själv ha det jag köpt, (om jag var 18 år yngre) därför är jag lite rädd för att det ska vara "tjejigt"... det är därför jag vill lägga till det jag SKA hitta i Göteborg :P
BAH! Jag HATAR verkligen presenter. Att köpa dom alltså.

Iallafall, sen drog jag till systemet och köpte det jag behövde tills imorgon. Ska bli kul med Halloween-fest. :)
Hoppas de andra är på lite förfest innan. Känner inte för att komma till ett party helt nykter :P

Ikväll blir det iallafall idolmys här hos mig, med mat dryck Idol och Eddie såklart. ;) Typiskt att han heter så :P haha! Får mig att tänka tillbaka till Turkiettiden. Har varit lite småkär i en Eddie som jobbade i en bar i Gumbet, i typ 4 år. Tills förra året då. Då blev jag småkär i en Ismail istället. hahahaha! Ja Turkiet. :P Jag hoppas verkligen att det blir en lika rolig resa nästa år. Med samma resekamrater. Annars vet jag inte vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0