Solig dag

Ja nu är jag pigg igen. Igår när jag kom hem hade jag knappt någon ork kvar i benen. Inte ens till att ta mig upp för trappan, så jag somnade i soffan. Men mamma och pappa kom och väckte mig när de kom hem och jag fick släpa mig upp för de där jävla trappstegen. Ullared tar livet av en. Medan andra shoppade för över 2000 kr, så sansade jag mig, och det blev bara för över 200 kr för min del ;P
Sen blev det ju också Universeum, så det blev två nya upplevelser för min del igår :) Kanonkul! Mer cartrips! Det är underskattat och görs alldeles för sällan :P

Idag är det en otroligt solig dag. Hade jag hittar mina mjaukis så skulle jag gått ut och tagit en promenad, men dom är totalt väck. Måste orka leta mer....
Måste också orka möblera om snart. Eller iallafall dammsuga under min säng. Det är dammigt :P

Fredag imorgon? Hoppas på en idolmyskväll med god mat. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0