sviken... Besviken.

Efter allt jag har gjort, hjälpt och stöttat alla dessa år så känner jag mig sjukt sviken. Endel saker delar man inte med sigav till vissa personer. Att prata skit om en bästa vän med en helt orelevant person som inte har med vår vänskap att göra, och att göra det vid ett tillfället då man egentligen ska ha kul på... jag har inga ord för hur besviken jag är. Jag som skulle strunta att vara arg eller besviken på småsaker som folk gör, men detta gick tyvärr över gränsen. Om du sitter och säger såna saker till en orelevant person, vad fan säger du då till dina närmaste vänner? Tycker du att jag är en så crapig vän, va inte med mig då. Jag kan inte bete mig som om ingenting har hänt när du sagt så och Bara kan se alla få misstag jag råkat göra (och alltid bett om ursäkt!) Alla förlåt, alla kramar, snälla hjälpande kommentarer, alla gånger jag stått på/vid din sida.... finns inte för dig?
Jag vet inte om jag vill ha en "vän" som inte kan se allt dens vänner har gjort för den.
Blogg är bra, jag är ingen som försöker få folk att verka som hemska människor, men här kan jag släppa ut all min ilska varesig det handlar om IdolCamilla eller en vän. Jag är verkligen inte felfri, men det är det ingen som är.
Det är ju ändå ingen som läser denna blogg så....
men fan, jag ska nog köpa en dagbok tror jag. Ska ändå ut på stan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0