Tonightaaaah

Life’s a game but it’s not fair
I break the rules so I don’t care
So I keep doing my own thing
Walking tall against the rain
Victory’s within the mile
Almost there, don’t give up now
Only thing that’s on my mind
Is who gon’ run this town tonight


Idag känner jag mig verkligen totalt slut. Jag orkade inte dra till stan imorse, men tvingade upp mig själv från sängen. Tvingade på mig mina skor och min vinterjacka och tvingade mig ut i det blåsiga och regniga vädret. Tog cykeln men efter några hundra meter märkte jag att det var punka på bakhjulet. Alltså var det inte bara mig själv jag fick släpa, utan även släpa på den där dumma cykeln.
Nu SKA jag gå och duscha. Får ta och tvinga mig att gå ner igen....

Men ikväll ska jag dricka gott. :) Jag har totalt tröttnat på cider, alla cider, och öl vill jag verkligen inte ha, och vin tycker jag inte om. Men dessa alternativ är ju alltid billigast så därför blir det alltid till att dricka det.
Men idag köpte jag faktiskt Absolut Mango och lite dyrare juicer. JÄ! Heja ikväll hoppas jag :)

Camilla har jag totalt glömt bort.... nästan ;P

 


haha gammal bild från min födelsedag :P När jag Lisen och Orela hade spontanutgång på husaren i Skövde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0