Typiskt

Åh. Mamma och pappa ser till så Vincent kommer till Skara och stannar några dagar. Sen så säger dom kvällen innan: Ja men det är bra att du tar honom när vi jobbar om dagarna. Snällt... Jag orkar inte! Jag hinner inte! Jag vill inte! Vill, okej, men vill INTE byta blöjor. Åh. Sitta barnvakt själv är tråkigt. Det är vid såna tillfällen man borde ha pojkvän :P

Så imorgon blir jag mamma på stan när jag måste ta med Vincent till Ica och köpa blöjor och barnmat. Skoj...Not.

Amanda, få körkort imorgon så vi kan kölla på stjärnorna mitt i natten :P haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack Alina. :) Men det är torsdag. ;) Efter det kan vi kolla på stjärnor. ;) Men jag tänkte fråga dig om du vill träffa mig en liten stund imorgon efter att jag studat lite? Men precis då loggade du ut från fejjan. ;)

2009-10-19 @ 23:28:44
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0