07.05

Då går bussen från skara imorgon, när jag ska till Göteborg. Herregud, jag måste gå upp kl. 6. Inte kul!
Jag och Elvira sov till halv 1 idag. Gud jag hade kunnat sova hela dagen känns det som.
Det var en jätterolig kväll igår. Fick träffa alla som jag inte sett på en månad, och förfesten var mys :) Och för en gångs skull så dansade jag asmycket.
Meningen som användes mest igår var iallafall: "Så här var det aldrig i Turkiet". (Använt av mig och Elvira)
Musiken var inte lika bra som i Turkiet, Folk knuffades inte lika mycket på dansgolvet i Turkiet, folk var inte lika sociala som de i Turkiet osv.....

Nej nu ska jag gå och äta mamis soppa. mmmuums.


Det hade jag verkligen inte förväntat mig. hm... tankeställare....


haha en bild som irländarna hade lagt ut. Jag ser ju gos ut. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0