"Det är mycket bättre i Turkiet"

Åååh, så här trött var jag aldrig i Turkiet efter en utekväll. Ska dricka mig asfull på redbull vodka nästa helg så blir jag nog Turkiet-party-Alina igen. Drar till Olins med Elvira o co. på Veronica Maggio på lördag. Längtar redan! Men jag ska ha det i bakhuvudet, det Alex sa till mig; "Lev i nuet." Im really trying.
Såna här problem finns inte i Turkiet. Livet leker utan bekymmer och tankeställare som man måste klura ut.
Jag behövde inte det här nu. Har precis lärt mig leva på ett sätt jag gillar. (Huvudsaken är att Jag vet vad jag menar ;)) Orkar inte tänka. Inte när jag har skolarbete som biter mig i arslet, som jag inte förstår.
Bra att jag ska till Alex och Peter imöra. Då ska jag prata med min syster massor. Fan vad mycket det är som har hänt på bara två dagar! (fredag,lördag)

För att gå in på något helt annat. Fan vad bra kändisdjungeln är! Fast min favorit Catarina med C åkte ju ut! Nu är det Mickey jag hejahejaar på :)

Jag och Elvira planerade vår nästa Turkietresa igår samtidigt som vi drack (åt? det blev som isglass, mums :)) våra mangodrinkar. Någon mer som vill följa med? Vi har redan tvingat både Alex och Orela. Skitskoj ska det bli!


Nej förlåt. Fy fan vad elak jag var igår. "Mognat", nej det vet jag inte om jag har längre. :P Jag som var så övertygad om det. Jag fick en chock och ville bara sova lugnt bredvid Elvira.... som på den gamla goda Turkiet-tiden.

HAHAHAH Nej inga fler turkinlägg nu. Det får räcka. Är säkert skittråkigt att läsa om det hela tiden.
Nästa gång jag skriver Turkiet i ett inlägg, så har det börjat närma sig nästa resa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0