Föreläsning imorgon!

Jag längtar. Vill som sagt komma in i studierna och rutinerna. Joanna har lovar att förklara det knepiga schemat och alla arbeten som skall göras.
Jag måste erkänna att jag just nu känner för att bara lägga tid på studierna, orkar inte umgås med någon direkt, låter konstigt, men det är väl all umgänge jag haft i 3 veckor som gjort att jag behöver en paus. Dock längtar jag tills jag träffar tjejerna i gänget! Massvis! Känns konstigt att Frida har flyttat och alla gör helt olika saker vid olika tidpunkter så det blir svårt att klämma in någon dag då man faktiskt kan ses.
Ska ju erkänna att jag inte direkt hört av mig till någon, inte bra stil av mig, men förklaringen är som sagt att jag inte är på hugget än efter min resa. Måste få bort den från tankarna först så folk slipper mitt tjat. :P

Ja. Som sagt, ta och lyssna på Septembers skiva Dancing Shoes. Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0