Helgen

Fan att helgerna går så fort. Känns som att slutseminariet är alldeles för snart, vilket det är. Skulle egentligen läst idag men orkade/orkar verkligen inte. Jag gör det senare när jag går och lägger mig så jag kan anteckna samtidigt.
Vart väldigt trevligt att träffa Amanda igen, vilket jag inte gjort på mer än en månad. Kanoners!
Surströmmingen var skitskoj också som vanligt. :) Dan hade med sig ett gevär som alla sköt med. Tävlingen var att skjuta ner 3 ölburkar, springa till brevlådan (som är aslångt bort!) och sen skjuta ner 3 ölburkar till. Jag har för mig att det var Aron som vann.
Jag Aron Axel och Linnea avslutade kvällen med att kolla på saw 2 och sen sov vi i Husvagnen. Mysigt! Jag och Axel låg nog och var skiträdda ett tag eftersom vi trodde att någon skulle komma ut och skrämma oss, men det var en lugn natt :P

När vi åkte hem så åkte jag med Svenssons, och vi tog en omväg ut i skogen förbi en sjö och massa annat intressant. Avslutade det heela med att åka ut och kolla på den nääästan helt klara studion. Är sjukt stolt över att min bror har byggt det hela själv. (med kristohohoffer offc)

Jaja. Nu ska jag kolla klart på Run´s house och väntar på One Tree Hill.



You could be a sweet dream or a beautiful nightmare




Så gott tyckte vi det var med surströmming ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0