Jag är knäpp

Vet inte varför jag vaknade... men kan iallafall helt bestämt inte somna om.
Jag låg och tänkte på allt möjligt, men tro det eller ej så slutade mina tankar på Turkiet.
När jag åkte på bussen igår så satt jag och småplanerade iför nästa år (Det gör jag varje år, eftersom att det är det enda sätt som jag kan fortsätta mitt liv utan att gå under, när jag är hemma i Sverige :P)
Jag stannar en månad nästa år. I vår när min sista kurs är slut ska jag jobba (om jag får något jobb vill säga) så jag får ihop pengar så jag slipper jobba hela sommaren.
Första veckan vill jag ha själv med min mami och papo. Jag älskar att resa med dom, jag är lyckligt lottad över att komma överrens med mina föräldrar så underbart bra. :) Sen ska Elvirakoff komma. Jag hade så sjukt kul med henne iår och 2 veckor gick galant utan att vi hatade varandra. Alex vill jag också ska komma, och mitt nya offer, Orela! Det är min plan.
Nästa år ska jag besöka platser jag inte vart på på år och dar. Turgutreis och Bitez. Jag ska även ut i Bodrum någon kväll, det är ett måste.

Nej... om man skulle ta och försöka somna om?
Hämta böcker imorgon förhoppningsvis.
Och vet ni!? I slutet av september börjar både The Hills och The City igen :D
Och på lördag är det Surströmming!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0