Jag lever i nuet, jag levet i nuet, jag lever i nuet...

Jag måste verkligen få en spark i baken så jag börjar läsa! Jag är så lat! Jag har boken bredvid mig men datorn är ju mycket roligare, eller så ska jag baara titta klart på ett program och efter det kommer ett till program som jag vill titta på. Skärpning nu Alina. Fan det är bara några månader kvar sen har jag läst klart allt inom Kulturgeografi. Skulle jag klara detta sista nu, C-uppsatsen och allt så skulle jag faktiskt vara lite stolt över mig själv. Jag skulle kunna tänka mig att ta kontakt med Emre nere i Bodrum som jag kännt de senaste 4 åren. Han sa att han kunde hjälpa mig få jobb på Bodrums flygplats faktiskt. Ja, varför inte starta min karriär i det land jag älskar? Fan, har förstått att folk inte förstår hur jag inte kan tröttna på samma ställe varje år, men jag gör verkligen inte det. Gumbet är mitt andra hem.


Ja.... och så har jag för första gången sedan sommaren började, satt på mitt element i mitt rum.
Det börjar bli kallt om nätterna tycker jag. urs. längtar inte till vintern. dock har jag börjat fundera på min julklappslista iallafall... sent för att heta Alina Nyberg som brukar ha klart listan i juli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0