Känns bra :)

Det känns jättebra. Vi har iallafall skrivit hela arbetet, även om vi inte är helt säkra på om det är korekt. Det trodde jag aldrig, att vi skulle bli (typ) idag. Vi ska finslipa på det imorgon och på måndag också. Så det blir förhoppningsvis ett G tycker jag iallafall.

Sov som en gud inatt iallafall. dels för att jag inte hörde Vincent, och för att jag sov i Alex och Peters gästsäng som är skönast i hela världen. Den är verkligen gjord för min snea rygg!

Nu är det bara att se fram emot helgen och efter det är det slutseminare/oponering och SEN ska vi börja skriva på c-uppsatsen. Späännnannndee!

Nej det är väl bäst jag slutar skriva för Vincent är på tangentbordet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0