Påtal om att sjunga...

sitter och kollar på idol och kom ihåg en sak. Imorse när jag stod och väntade på bussen så stod det en tjej, lite äldre än mig, och såg helt normal ut. Snygga kläder ganska kort och blond. Helt plötsligt hör jag hur hon börjar sjunga! Jag tänker att hon kanske inte tänker på det för att hon har mp3 men hon hade inte mp3! Hon sjöng en hel jävla låt, i normal pratnivå och jag hörde varje ord från 4m håll. En hel låt, 4 min :P Jag vill bara vända mig om och klubba ner henne, för hon sjöng så dåligt också! Och sånt klarar inte jag av kl. 8 på morgonen.
Jag skäms åt henne. Jättemycket. Klubba ner!

Annars... efter att vi hade möts med gruppen så åkte jag och Alex oh åt på Briggen. MUMS
Gick på stan lite och sen åkte jag hem. Är trött som ett svin.

Heja Eddie i idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0