Rutiner

Vill egentligen bara att det ska bli tisdag så jag kan ta spårvagnen till Handels och gå på min första föreläsning. Jag är nervös, för jag har missat 3 föreläsningar och känner att jag inte fattar något alls av mitt schema eller annat. Imorgon åker jag till Göteborg, tidigt, för att umgås med Alex, käka rabarberpaj och berätta om min sista vecka jag hade i Turkiet. Varje dag de sista 7 dagarna saknade jag Alex, för jag hade så sjukt kul med henne.
Och jag hoppas verkligen Elvira vill åka med nästa år också, för vi 3 var en bra grupp, som visste hur man skulle bete sig mot turkar, vilket är svårt att veta. De är ju väldigt svåra att förstå sig på.

Nästa år åker jag i en månad. Jag funderar på att söka jobb i vår, och försöka tjäna ihop pengar så jag slipper jobba hela sommaren, och så jag kan åka i början av augusti och komma hem ungefär som jag gjorde iår.

Coolast på resan iår var lätt Parasailingen jag och Lisen åkte sista dagen. Så coolt och vilken kick!
Dock var min pappa med i båten, inte mamma, och pappa fattade inte kameran, så vi fick bara två väldigt korta videoklipp på mig och lisen när vi tog på oss flytvästarna. Det är det enda bevis vi har, så jag ska lätt åka samma nästa år igen!

Årets låtar då:
1. September - because I love you
2. Black eyed peace - I gotta feeling
3. Om jag bara kunde komma på vad den heter, hur den går, eller bara en liten mening men fan, det gör jag inte. Hoppas den spelas nästa år också! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0