Shöppa

Bara efter en dag med mitt kusinbarn så har jag börjat bli megavästgöte! Han sa cöla, jag säger Shöppa!
Imorgon ska jag på en föreläsning och sen ska jag och min kära syster ut på stan och shöööppa! Jag har inte shoppat ordentligt på ett år tror jag (sen jag började handels) så nu jävlar ska jag ha lite pengar kvar på kortet.
Byxor måste jag ha. Varma tröjor, lite höstsmink, ett par svarta legings och mysiga klänningar till. Egentligen skulle jag vilja köpa ett par vinterstövlar, men jag väntar med det. För det första är det inte vinter än, och för det andra så är stövlar så jävla dyrt. Jag vill ha lite pengar kvar på kortet... men inte 0kr! ;)

hah! Jag är så dålig på det vi läser just nu, så när vi delade upp olika saker som vi skulle skriva på hemma, så fick jag inget! hahah! Min uppgift blev att kolla lite på uppgiften bara.  HAHA! JAG ÄR SÅ KASS!


mnjaa... vetenskapsteori är inget för mig... dumma kurs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0