The Hills, the hills, the hills....

Jag vet inte. Jag tycker fortfarande jättemycket om det, men det var ju inte alls likadan nu när Lauren inte var med. Det känns som att det bara kommer bestå av en massa catfights. Det har varit ca 3 stora catfights i hela The Hills historia, och jag vet inte. Jag tycker att det räckte, jag vill inte ha tre catfights i varje episode. Tycker verkligen inte om Kristin. :P

Jag tycker samtidigt inte om oponeringen som vi har imorgon. Känns som vi inte alls har lika välgjort arbete som de andra vilket gör mig lite orolig. Jag skulle bli överlycklig om vi fick ett G! Plus att allt jag ska redovisa för de andra, vet jag inte ens om det är rätt. De kanske räcker upp handen och säger att jag totalt har missuppfattat allt, och så skrattar dom bakom ryggen på mig. ;P



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0