Tonight!

Planerar hur jag ska se ut ikväll. Antingen ska jag ha min lila tröja och Alex svarta kjol, eller så tar jag min svarta klänning. Tror mest på det första alternativet, det är ju kallt nu så det skulle sitta fint med en långärmad tröja faktiskt :)
Sen vill jag också ha lockigt hår. Jag lånade med Alex locktång med mig hem och får se om jag fixar att locka själv, hoppas hoppas.
What more? Jo jag trodde de skulle sända de nya avsnitten av The Hills på mtv, men det är ju förra säsongen, som jag redan sett. Så jag får ta och vänta till den 29 september då det första avsnittet kommer på hemsidan ;)

Elvira kommer runt 18-tiden och sen tar vi taxin bort till förfesten. Det är en sak jag inte gillar med Skara, att det är byggt på kullersten. Kullersten öööverallt! Och att gå i 25 min med högklackade skor på kullersten är inte skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guud vad konstigt. "/ Johanna klagade på det förut också. Undra vad felet kan vara...?



Åh tack så mycket. :)

Jaa det hoppas jag med. JA det gör vi. :) Ha det så kul på förfesten. :)

2009-09-26 @ 16:16:18
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0