Typiskt att Detta fält alltid måste fyllas i

ooh! Jag skriver igen. Jag har så tråkigt, och sitter och väntar på att One Tree Hill och Kändisdjungeln ska börja.

Vad jag ska önska mig i julklapp:
1. En silverring med mitt namn på. (Måste gå och ta mått på mina tjocka fingrar)
2. Pengar (Vem vill inte ha pengar som man kan shoppa kläder för?)
3. Lauren Conrads bok (Hon är min stora idol, varför inte kolla om hon är lika bra på att skriva som att vara med på tv?)

Vad jag ska önska mig i födelsedagspresent:
1. En resa - Egypten eller Marocco vill jag till (Önskade mig det när jag fyllde 18, en av de bästa presenterna jag fått i hela mitt liv. Då till Tunisien)
2. En T...... ordbok. (Jag vill faktiskt börja lära mig lite mer än "Hej" "Hur mår du?" nu efter 10 år där varje sommar)
3. Pengar (Ja, varför inte önska sig det jämt?)
4. Mobil (Detta önskar jag mig dock bara om jag inte får resan :P haha!)

Veckans 5 bästa låtar:
The pussycat dolls - hush hush
Beyonce - sweet dreams
Leona Lewis - I will be
Henok Achido - pusher
Daniel Merriweather - impossible


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha beyonce. ;)



Åååh namnringen vart har du hittat den? Lät mycket fin måste jag säga. :)

Jag skulle vilja ha en sån där ring som man har på tyr 3 fingrar du vet. As coola ju. :)



Saknar dig redanS!

2009-09-20 @ 22:15:35
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh vad snygg! har du något emot om jag önskar mig en sån också? :$

Fast på min ska det ju stå Amanda. ;)

2009-09-21 @ 16:10:56
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0