WOHO

Inte. Jag ska sätta mig med vetenskapsteoriboken nu, och vet att även om jag kommer sudera hela dagen så kommer jag inte kunna något tills imorgon. Och jag är sjukt rädd för att vi kommer få frågor på papper där vi måste skriva ner svaren en för en. Jag vill inte! Hoppas det är att vi ska disskutera i grupp eller något.

Nu ska Birgitta och Vincent ut på promenad. Då kan jag kanske ta mig lite frukost och börja studierna i lugn och ro. Sen stänger jag nog in mig på Alex och Peters rum och fortsätter läsandet och frustrationen.

Igår var jag på föreläsning mellan 10 och 12. Efter pausen kom massa av studenterna med en sor ikea-kasse med cosmopolitan-tidning, mass rabbatkort, andra tidningar, varma koppen, kinderchoklad och dricka osv. Jag och Joanna blev asavundsjuka! Kl. 12 ringde jag Alex som stog utanför skolan och väntade. Då säger hon : Och jag har fått en studentpåse! :D
Haha jag svarade: MEN! Du är ju gammal! Fick svar av Joanna: Men... jag är ju bara ett år yngre än din syster :P
hehe, vi fick iallafall varsin påse också, så jag blev jag sen ;)
Shoppade till halv 6. Det blev jag, Alexandra, Birgitta och Vincent.
Jag shoppade för lite mer än 3000 så nu ska jag inte shoppa på 2 år ;)

Nej! Mot frukost och den rooooliga boooken!


Man kanske skulle fråga Alex hur hon gjorde dessa mangodrinkarna, tills lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0