Böcker

åh. Jag är ju inne på att läsa böcker just nu. :) Håller på att läsa Madame de Pompadour och det är en ganska svårläst bok för mig, så det går ganska långsamt. Har läst halva. Eller, den är inte svårläst men det är så många namn på personer, ställen/platser osv och det är inte lätt att komma ihåg allt.

Nu när jag fyllt år har jag fått 5 helt olika böcker och alla verkar jättebra! Men jag vet inte när jag kommer kunna börja på en av dem eftersom att jag kommer läsa boken jag håller på med en bra tag till. Och vilken ska jag börja med!? haha dagens problem :P

Igår var kul annars. Lite konstiga grejer som hände och så men jaja. Det var igår. Idag är idag. Och idag har jag typ bara sovit. Och är fortfarande jättetrött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0