Händelserik vecka

Den här veckan händer det massor, så det är väl därför det är lite tur att jag inte har något jobb :P
Imorgon ska jag köra och sitta vid datorn på körskolan, samma på tisdag. Amanda och jag ska även försöka klämma in att kolla på MoPs produktion. På onsdag ska vi försöka hitta presenter som ska köpas, på torsdag ska jag till coachen och innan dess ska jag hinna skriva mitt CV. På fredag kommer Alex m. familj och sjunger OP och jag Alex och Vincent ska käka glass efter att Alex har klippt sig. Sen är det även middag på Stadt för endel som varit med i OP förr.

Jag blir trött bara av att tänka på det :P Ska upp kl. 6 imorgon också . UGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0