Hittat :D haha

Jag hittade kameran Linnea :) Så nu finns det ute påskbilder på facebook :)


Här är mitt favokort från Påsk iallafall :)

Sitter och väntar på att Adnama ska höra av sig så vi kan leka. Det behöver jag. Börjar känna mig grinig, (för att jag inte har något att göra om dagarna) och det blir alltid att jag tar ut allt på mina stackars föräldrar. :/ Det är väl tur att jag ändå haft så många resor och grejer som gjort att jag har glömt bort det emellanåt.
Men när jag kollar på detta kort längtar jag till ett datum som inte är långt bört... hemliz. ;) Men ska prata med min syster, så får hon se till så jag inte sitter sysslolös ett tag nu.

Imorgon ska jag till coachen. Kanon! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, det där är mitt favokort också! :)

vissa kort blev ju faktiskt riktigt snygga, typ det där på axel :D

2010-04-07 @ 16:48:59
Postat av: Anonym

Jag håller med, den bilden borda han ha som facebook-profil-bild tycker jag :)

2010-04-07 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0