hopplöst

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer aldrig få jobb. jag får ingen hjälp. det enda jag kan göra är att lyssna på när mina vänner planerar sommaren med festande, resor, vanliga shoppingdagar och jag kommer inte kunna vara med på något! Samtidigt sitter jag och vill just nu bara ha råd med att färga håret, men inte ens DET kan jag göra med det lilla jag har kvar på kortet. Färga håret och typ.... köpa en vårjacka. Jag kommer sitta hemma en till hel sommar och vänta på att alla har jobbat klart. Sen kommer jag inte kunna vara med dom endå för jag har inte ett öre. Härligt. Vet att jag inte ska tappa hoppet, men det är verkligen hopplöst. Jag önskar att någon  snäll själ bara skulle kunna komma och erbjuda...precis vaaaad som helst. Kommer aldrig att hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0