HV71 och Mangos

Ja vilken bra start på kvällen. HV vann guld! Jag är så lycklig!

Vid 19 gick jag och Amanda och mötte de andra tjejerna på Mangos för att äta där. Myycket god mat hade de. Det blev en fet Ceasar Salad för min del. Känner det på vitlöksandedräckten ;)

Efter den trevliga middagen delade vi oss i två "grupper", en grupp gick och partade medan jag och mina fina vänner Amanda, Sandra och Jenny åkte och hyrde film och sen åkte vidare till Sandra . Mycket mysig kväll måste jag säga. Dock har jag äckligt ont i magen så jag försöker få bort det genom att ha den varma datorn på den :P

Måste sänka min sadel också, jag når inte ner till pedalerna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varm dator brukar jag också köra på. Hjälper rätt bra faktiskt. :P

2010-04-25 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0