Jag säger ju det :D

Haha Elvira får mig verkliigen att bli partysugen :P Men vi ska kanske/ FÖRhoppningsvis ut nästa helg, i Lidköping. Hoppas verkligen det blir av :) Har alltid kul med henne (peppar peppar)

Idag har vi fikat på altanen, tills solen försvann bakom molnen, för då blev det för kallt. Men det var mysigt så länge det varade. Hon får mig alltid att prata ut om saker som jag egentligen inte vågar prata om, men ändå vill . Hon är bäst :) När hon och Christine har spelat klart på stadt ska vi kölla film och käka chips. Är sjuukt sugen på chips!

Sen har vi bestämt att vi ska bojkotta Kullenfestivalen och grilla stället. MYCKET mysigare. Eftersom att det bara är punk och rockband som jag inte alls är intresserad av (alla är typ i 12 års åldern? ) så vill jag faktiskt för första gången inte dra dit. Så jag ska föreslå grill och brännboll för tjejerna :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0